pátek 27. března 2015

O čem to vlastně je...

 Mám ráda kávu, hudbu a nohy v teple. A při každé takové příležitosti vždy vyhledávám přítomnost dobrých slov v podobě knih, časopisů a dnes také velmi populárních blogů.  Inu několik let již píšu takříkajíc do šuplíku své všední i méně ordinérní zážitky, které se mi docela slušně kupí, jelikož o zajímavé příběhy dnes není nouze. A protože jsem ženou disponující talentem pro trapasy, jenž je vlastní legendární Bridget Jones, jsou mé zážitky okořeněné lehkou špetkou sarkasmu.



 Tento blog je rozdělen do tří částí. První si momentálně pročítáte a je to část nazvaná Život v příbězích. Jak už název napovídá, jedná se povídání o životě a různých situacích, ve kterých jsem se ocitla buď já, nebo někdo z mých blízkých. 

 Dále je tu druhá část, jenž nese název Básničky u kávičky. Upřímně jsem nikdy moc nebyla na poezii, ale zde bych ráda prezentovala některé z mých výtvorů. Můžete zde také narazit na verše a rýmy, jenž mě inspirovaly při mé pouti životem. 
 A co by to bylo za kávičku bez dobrého mlsání, a proto jako třetí část bych zde ráda uváděla receptíky na nějaké to pečení, ať máte při tom čtení, co zakousnout :-). 
Jak už jsem uvedla na začátku, mou hlavní vášní je káva. A proto při svém psaní (pokud se neodehrává na gauči v mém bytě), vyhledávám společnost šálku kvalitního černého zlata, jenž nabízí různé kavárničky a podniky v srdci Prahy. Ráda při té příležitosti ochutnávám také místní dortíky, koláče a další speciality. Ve většině případech se tyto gastronomické zážitky významně promítají do mého psaní, a proto se vám budu zde také snažit poreferovat o různých místech, které během svého putovního psaní navštěvuji. Tyto malé recenze naleznete pod štítkem Kavárenské toulky.
 O to vše, bych se tu s vámi ráda podělila. Mým přáním je, aby tento blog byl místem, který vám může pomoci na chvíli zapomenout, kde jste a co děláte. Kde si můžete zaměstnat hlavu jinými a mnohdy i tragikomickými příběhy a rýmy, které ne vždy mají pointu. Ale co jí v dnešním světě také má, že?
  Cílem tohoto blogu je především pobavení, a tak budu ráda, pokud se nad jeho čtením pousmějete, zamyslíte popřípadě zaklejete a zapomenete tak na každodenní trápení.
 Nehodlám zde propagovat svou identitu a proto budiž vám záhadou, kdo je vlastně autorkou tohoto blogu. Mnoho věcí se o mě můžete dočíst na těchto stránkách a postupně tak rozkrývat můj životní příběh. Jediné, co vám však o sobě v tuto chvíli prozradím jest, že jsem pražskou, pracující studentkou, jenž je pro každou špatnost ve jménu dobra, a která chvíli nezůstane v klidu. 
vaše Emička

Žádné komentáře:

Okomentovat