čtvrtek 15. října 2015

Být, Bydlet, Obyvatel, Byt :-)

 Tak nějak zní ta (vy)jmenovaná slova, která kolem mě poslední dobou lítají :-). Víte tenhle sen o vlastním bydlení si hýčkám už dlouho. A vidina toho, jak pro své kamarádky peču koláče, miláčkovi podávám pivo z lednice nebo vůně lívanců, která provoní každou neděli můj byt je pro mě opravdu velkou touhou.
Bez kávy po ránu jsem vážně na ránu!!! Zdroj: Pinterest.
 Jednou jsem se již pokusila tento svůj sen zrealizovat. Ale prakticky skončil ještě dřív než začal. A tak po dvou letech sbírání odvahy, střádání peněz a hledání toho správného místa jsem se konečně rozhodla do toho jít se vší parádou a dotáhnout jednu ze svých největších životních vizí do konce :-)
 Být přesvědčená o tom, co vlastně chci, je klíčovým faktorem asi po celý život. Ale při výběru bytu to platí nejspíš dvojnásob. Vzpomněla jsem si na Sex ve městě, kde Carrie říká, že "najít v New Yorku perfektní byt, je stejně těžké jako najít perfektního partnera". Sakra jakou ta ženská měla pravdu. Já sice hledala byt v Praze, nicméně situace mi přišla dost podobná.
Zdroj: Biano
 Až jednoho dne dorazila zcela nečekaná nabídka na menší byt, který byl v přízemí, se zahradou, terasou ve zcela nově postavené městské čtvrti. Pravdou je, že se mi bydlet v přízemí úplně moc nechtělo. Nakonec mě přeci jenom udolala zvědavost a jela jsem se do té čtvrti podívat. Během pár minut bylo rozhodnuto :-) Prostě vidina venkovního posezení s šálkem kávy v jedné ruce a koláčem ve druhé byla přeci jen silnější, než představa toho, že budu muset sekat trávník a zalévat kytky (zrovna já, takový masový vrah veškeré flóry).
Víc místa na posezení, méně zeleně - to by šlo :-) Zdroj: Biano
A tak jsem budoucí obyvatelkou Javorové čtvrti. No ženy uznejte samy, že ten název je prostě boží a dokonale se hodí k těm nedělním lívancům, které snad alespoň jednou za měsíc zvládnu :-) Mám to kousek do práce i do lesa. Do školy budu jezdit vlakem jako Harry Potter :-).
Zdroj: Biano
 Jelikož byt je zcela nový a kromě koupelny, která už bude zařízená, si ho "musím" celý vybavit, je mou milou povinností hledat inspiraci, kde jen se dá. Kromě totálně provařené Ikei a Pinterestu, ze kterého čerpám asi nejčastěji, jsem objevila stránky nesoucí název Biano (https://www.biano.cz/ nebo  http://blog.biano.cz/).
  Je to neuvěřitelné místo plné barev, pohody a inspirace. Najdete tam nejen interiérovou inspiraci, ale také různé rady a nápady pro byt, dům či zahradu. A hlavně mají také sekci produkty, kde si můžete zakoupit i nějaký ten stylový kousek do své vlastní domácnosti. Což já teda rozhodně plánuji :-)
Třeba tenhle hrneček mě naprosto uchvátil. Zdroj: Biano
 Autoři o sobě na blogu píší, že jsou "malá skupina milovníků bydlení, designu, nových nápadů a spokojeného života". Rozhodně si myslím, že jsou mnohem více než to. Ačkoliv se možná jedná o malou skupinku, disponují velkou silou a tvůrčím hlasem na poli českého interiérového designu. Takže pokud vás už Pinterest omrzel, rozhodně se tam stavte. Věřte mi, že nebudete litovat :-)
Velkou kuchyni mít nejspíš nebudu, ale prostoru na pečení tam bude dost :-) Zdroj: Biano.
 No tak já jdu zase brázdit internetové končiny vstříc bytovým doplňkům. Kávařky, pokud byste mi mohly doporučit nějaký zdroj inspirace budu jedině ráda :-) Opravdu se pod tíhou chřipky začínám nudit a webové zdroje zábavy mi pomalu vysychají.
Emča, která z toho nicnedělání snad zešílí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat