pátek 8. dubna 2016

Zomato Foodie Meetup aneb jak jsem se dostala do gastro ráje

 Je pátek ráno a já mám v bříšku jako v pokojíčku :-) Včera jsem totiž byla na svém prvním Foodie Meetupu, což je návštěva vybrané restaurace pod záštitou společnosti Zomato, kde jsem ochutnala to nejlepší, co gastropodnik nabízí a mým úkolem je teď návštěvu ohodnotit... No ženy, ale já bych vám ráda nejprve povyprávěla, jak jsem se k  Zomatu dostala a co vlastně kráčí :-)

 To jsem jednou tak seděla za svým psacím stolem a rozhodla jsem se, že promažu emailovou schránku, kterou mám určenou jen pro tento blog. A jelikož vím, že mi většina z vás píše spíš na facebook než na email, tak na něj logicky moc nechodím. Ale to odpoledne jsem na něj zavítala a nečekaně jsem tam objevila velmi zajímavou zprávu.
 Napsali mi z již zmíněné společnosti Zomato. Pravdou je, že jsem se s ní seznámila spolu s mailem, jelikož jsem o ní v životě neslyšela. Okamžitě jsem si tedy rozklikla jejich stránku a zamilovala se do této gastro sociální sítě, kde lidé fotí, sdílí a recenzují rúzné podniky zaměřené na konzumaci kávy, dortíků, obědů i večeří a nejen toho. Prostě ráj pro každého milovníka dobrého jídla a pití. 
Kdo z vás vlastní chytrý telefon, můžete si stáhnout do mobilu i aplikaci :-)

 Líbilo se mi, jak bylo vše přehledné a především to, že obsah tvoří lidé jako jsem já, tedy koncový uživatelé, kteří skrze svou recenzi mohou předat pohled na dané místo a to nejen z hlediska kulinářského zážitku, ale také co se týče obsluhy či interiéru. Prostě takové trochu ČSFD ale po gurmánsku :-)
 A tak jsem ani pikosekundu neváhala a odepsala na zprávu, ve které byla i zmíňka o možné spolupráci. Ne, že bych se teď rozhodla pro větší propagování blogu. Moc dobře víte Kávařky, že můj spisovatelský kout je určen především pro mě, pro vás a pro inspirativní a mnohdy velmi komický tok myšlenkek, který mi sem tam proudí hlavou. Nevyjímaje mé naprosto bizarní zážitky všedního života. Nicméně, pokud bych snad mohla alespoň svou malou troškou přispět do světa české gastroscény, rozhodně jsem pro. A to především proto, že hlavním hybatelem dnešních myšlenek mnohých z nás jsou hlavně negace a kritika. 
 Jistě, že za vynaložené peníze očekáváme adekvátní kvalitu, nicméně si myslím, že tak jako dokážeme rychle najít něco negativního, jsme schopni najít i minimálně jednu pozitivní věc. A to bude mým cílem, co se týče psaní recenzí na Zomatu. Vydám se do všemožných gastrokoutů po celé České republice s cílem najít vždy alespoň něco pozitivního, i kdyby to měl být jen uvítací úsměv číšníka :-) 
 No ale zpět ke včerejšku. Dopoledne jsem díky rozhovoru týkajícího se Zomata objevila naprosto skvělou kavárnu s výhledem přímo na Václavském náměstí. A musím vám ženy říct, že ty ceny byly více než příznivé. No a večer jsem byla pozvána právě na Foodie Meetup do restaurace s názvem Back Doors na Smíchově. 
Zdroj: Foto Archiv Back Doors

 Od první chvíle bylo jasné, že se jedná o jeden z lepších podniků v centru Prahy a bylo více než jasné, že já se svým outfitem ze sekáče a botami rozkousanými od psa se sem moc nehodím. Bar byl osázen snad všemi možnými druhy alkoholu z celého světa a všechny servírky by se mohli ucházet o soutěž královny krásy pražských podniků. 
 Trošku jsem se cítila jako v Prostřenu jelikož jsme meníčko dostali předtištěné na papíře, abychom věděli, co nás čeká. Nervózní pohledy jsem zaměrovala všude jinde než na přítomné obličeje, jelikož jak vy ženy víte, absolutně nesnáším seznamování. Nicméně bylo až kuriózní jak rychle jsem do prostředí zapadla. A tak jsem si užila naprosto skvělou konverzaci s Vojtou studujícím dopravní fakutlu na ČVUT, s Adamem, který jezdí s RegioJetem přes celou republiku, se Sárou, která pracuje pro Zomato a s Danem, kterými na závěr večera dal svou vizitku s vidinou toho, že bych pro jeho stránky mohla i něco napsat.
Zdroj: Foto Archiv Back Doors
 Na úvod večera jsme měli variaci předkrmů, kde mě asi nejvíce zaujala domácí paštika a dragon fruit. Jinak jsem měla na talíři i tataráček a kozí sýr. Následovalo výborné máslové rizoto s kuřecí roládou, kachní prso s rukolou a bagetkou, pečená žebra se salsou a smetanovým dipem, a losos s těstovinami. Nejvíce mé chuťové buňky uspokojilo rizoto a kachní prso. Nejméně mě pak oslovil losos s těstovinami. Ale naprostou bombou byl zlatý hřeb večera a tím byl pro mě dezert v podobě créme brulée s jahodami. To mě opravdu vystřelilo do gastronomického nebe :-)
Luxusní dezert :-)

 Prostě jednou větou to pro mě byl skvělý zážitek plný nových momentů, kdy jsem například naprosto cizím lidem představovala svůj blog a jeho myšlenku. Výborně jsem se pobavila a doufám, že jsem na takové akci nebyla naposled. A od teď pokaždé když se někam vrtnu, ať už na kávičku s dortíčkem, či na burger s Honeym, mě můžete sledovat nejen tu, ale také na Zomatu :-)
Vaše Ema
BACK DOORS Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Žádné komentáře:

Okomentovat