čtvrtek 16. dubna 2015

Coffee Room

  S mojí kamarádkou Patricií jsme se neviděly měsíce. Moc jsem se těšila na naše společné setkání a byla jsem ráda, že místo, kde jsme se měly sejít nechala na mě. Po malém průzkumu na Instagramu jsem zvolila Coffee Room.
 Musím tedy přiznat, že je to doslova a do písmene room, tedy pokoj. Kavárna je opravdu maličká, ale o to víc je podle mého názoru útulná. Hned u vchodu vás uvítá modré kolo opřené o zeď a celkový prostor působí velmi příjemným dojmem. Dřevěný bar nám nabízel mnoho sladkých, pečených dobrůtek od cookies, přes mrkvové cupcaces až po banánový chlebíček. Ale náš cíl byl jasný. Obě jsme se třásly na snídaňové menu. Patricie si objednala jasmínový čaj, croissant s lososem a domácí jogurt s müsli. Mou volbou byly toasty s vejcem a avokádem a tradiční flattwhite.
 Čaj servírovaný v karafě, kávička ve skleničce a oboje na dřevěném tácku s logem podniku. Způsob jakým se vám jídlo a pití podává je podle mého názoru polovina zážitku a na tomhle místě, jsem byla nadmíru spokojená. 


 Než k našemu stolu dorazila snídaně, stihly jsme s Patricií probrat vše nové i staré a jak se říká na ničem jsme nenechaly nit suchou. Známe se už pár let z práce a vše co vím o módě, vím od ní. Vždy je mi nesmírně milou společnicí, protože kolem sebe víří spoustu pozitivní energie a chuti do života. A takových lidí, je dnes pomálu. Je jednou z mých prvních kamarádek, která se vdala a ženy, styl ve kterém to udělala mi přijde prostě skvělý. Vše si s přítelem zařídili podle sebe. Žádná pompéznost, žádná přehlídka českých tradic, šaty za tisíce či vybraná jídla o deseti chodech. Konala se pouze malá svatba na radnici jen v přítomnosti svědků. Nejsem sice vztahový expert, ale ze svého okolí pozoruji zajímavou rovnici a to sice, čím větší svatba, tím horší manželství. Ale u mojí skvělé kamarádky, tohle opravdu nehrozí.
 Po pár minutách naší debaty nás přerušila baristka se snídaní a ta dámy, byla jak na pohled, tak chuťově naprosto famózní. A to tak moc, že jsem nejednou pokydala sebe i stůl. No na dámičku jsem si nikdy nehrála a asi ze mě ani nikdy nebude :-).
 Kavárna na někoho může působit hodně jednoduše až stroze, ale mě osobně tento skromný design vyhovuje. Nemám ráda prostory, kde to přetéká bytovými doplňky, člověk má pak pocit, že jí v Ikee. 
 Je skvělé, že si kávu můžete vzít i s sebou a mnoho lidí, si tam pro ni za tu krátkou chvíli, co jsme tam seděly, také přišlo. Takže pokud máte ženy cestu kolem, či nevíte kam se vrtnout na příjemné posezení s kamarádkou, neváhejte a vyrazte do Coffee Room. Osobně tam brzo jisto jistě zase zavítám a tentokrát nejenom, že si kávičku vezmu s sebou, ale zamířím s ní na nedaleké farmářské trhy. A s koláčem v ruce posedím na schodech místního kostela a vychutnám si svůj čas kávičky za společnosti ranního slunce :-).
Emča

Žádné komentáře:

Okomentovat