neděle 5. dubna 2015

Kočkafé Freya

 Deprese hlubší než Mariánský příkop. I tak by se dalo popsat mé tehdejší rozpoložení. Hledala jsem, čím si zaměstnat mozek, abych se trochu vzpružila, nicméně se mi to nedařilo. A tak jsem zasedla k počítači a začala hledat podnik, kde bych si dala nějakou tu kofeinovou vzpruhu, ale kde bych se zároveň odreagovala nějakým nevšedním zážitkem. Vzpomněla jsem si, že před několika dny dávala kamarádka na svůj facebook pár fotografií z nějaké kočičí kavárny a tak heslo pro google vyhledávač znělo jasně a to sice kočkafé.


 Spojila jsem tedy svou výpravu do antikvariátu s cestou na Žižkov. Jelikož jsem opravdu neskutečný bloud, a doma jsem schopná zabloudit i cestou na záchod, opět jsem správnou cestu našla až na bůhví kolikátý pokus. Belhala jsem se do kopce naprosto zdrcená svou negativní náladou a jediné co mě drželo při životě byla vidina dobré kávy. Poprvé se mi, při mých toulkách Prahou stalo, že jsem měla nutkání se na celou akci vykašlat. Nakonec jsem se jakýmsi zázrakem ocitla před vchodem do kavárny.
 Chodba je oddělená od zbytku podniku dřevěnými vrátky, na kterých je cedule, že si máte dávat pozor na kočky. Vůbec jsem si neuvědomila, že by mohli mít v pátek odpoledne plno a bylo skutečně štěstí, že jsem zrovna narazila na volný stolek. Prostor na mě působil velmi pozitivním a domácím dojmem. Upřímně jsem se cítila jako na návštěvě u staré známé spíše než v kavárně.
 Hned u vchodu mě uvítala velmi sympatická slečna, která mě i zároveň usadila a podala mi nápojový lístek. Ženy nebudete tomu věřit, ale pro tentokrát jsem vyměnila šálek kávy, za megaporci horké banánové čokolády s barevnými marshmalows. Nechyběl ani domácí ovocný dortík.
 Moje neutuchající pesimistitcké naladění mizelo stejně rychle jako čokoláda z mého hrníčku. Do žil mi proudila horká krev a endorfiny zaplavily celé mé tělo. Ve chvíli, kdy mi na stůl vyskočil hnědobílý kocourek, jsem už byla ve zcela jiné náladě. Vzala jsem si knihu, ponořila se do děje a vychutnávala si moment plný pohody. Je úžasné jak vám výborné jídlo, pití a zvířata v mžiku dokáží otočit náladu. Spojení toho všeho mi zcela změnilo den a tudíž si mě kočičí kavárna naprosto získala.
 Pokud tedy hledáte místo, kde si nejen vychutnáte naprosto mňamózní čokoládu, ale zároveň si chcete užít nějaké to pomazlení i pohlazení, neváhejte navštívit Kočkafé Freya. Věřte mi, že je to podnik, na který skutečně nezapomenete :-)
Ema, která vlastní kočku nemá :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat