neděle 17. května 2015

Kokosové muffiny s citrónem a čokoládou

 Blíží se nám léto, ale vysoké teploty jsou prozatím v nedohlednu. A tak jsem se rozhodla si trošku léta přivolat alespoň v kuchyni. Vykouzlila jsem tedy (opět v rámci prokrastinace) lehce tropickou variaci muffinů s kokosem a citrónem. 





 Ještě než se pustíme do toho pečení chtěla jsem vám Kávařky moc poděkovat. Už jsou to totiž skoro dva měsíce, co jsem pro sebe i pro vás začala psát tento blog. A musím přiznat, že mi to poslední dobou činí čím dál větší potěšení. Jsem ráda, za vaši podporu, povzbuzování a milou energii, kterou tu mezi sebou máme :-). 

Co je potřeba na 12 muffinů:
1 a půl hrnku hladké mouky
1/2 hrnku kokosu
1 a půl hrnku mléka
1 vejce
1 hrnek cukru moučka 
4 lžíce oleje
2 lžičky prášku do pečiva
šťáva z jednoho citrónu
hořká čokoláda (6 kostek)

Jak se to splácá:
 Takže ženy, prostě smícháte hladkou mouku, kokos, mléko, vejce, cukr, šťávu z citrónu, olej a prášek do pečiva. Těsto by mělo být opravdu důkladně promíchané, aby v něm nebyly hrudky. Dále si vezmete formu na muffiny, kterou vymažete Herou. Pak nalijete do každé formičky cca 1 a půl lžíce těsta. Následně přidáte půlku kostky hořké čokolády a přidáte zbytek těsta. Tímto způsobem se vám vytvoří čokoládová náplň :-). 
 Muffiny jsem pekla 25 minut při teplotě 175 °C, ale nezapomeňte je pro jistotu překontrolovat suchou špejlí. 




 Momentálně jsou mi skvělými společníky při učení se na zítřejší zkoušku. Tak mi ženy držte palce, užívejte neděli a pokud budete mít chuť si něco dobrého upéct pro lepší start do nového týdne určitě je vyzkoušejte :-).


Ema K.

Žádné komentáře:

Okomentovat