neděle 31. května 2015

Perníkové bábovky s čokoládou

 Zdrávas milovnice (a nyní již i milovníci) kofeinu :-). Dnes jsem totiž zjistila, že moje stránky navštěvují i pánové, což mě nesmírně těší, takže své pozdravy už nejspíš nebudu zaměřovat jen na něžné pohlaví :-). Takže pánové vítejte a dámy chopte se vařeček a jdeme péct mini bábovky.



 Víte původně jsem chtěla péct muffiny. Ale po týdnu mimo civilizaci jsem vyrazila na courání po obchodech. A můj lov byl celkem úspěšný :-), jelikož jsem pořídila nejen tři Milky na akci, ale i super hipsterský svetr ze sekáče a formu na mini bábovky u místního vietnamce.  Už dlouho totiž pozoruji na Instagramu fotky svých kamarádek, které se pyšní mini dortíky a dalšími zmenšeninami tradičních zákusků a moc se mi tahle mikro móda líbí. 


 Tak, podělila jsem se s vámi o úlovky a teď už snad abychom se pustili do toho pečení :-).
 Co je potřeba:
 2 hrnky hladké mouky
 1/2 hrnku cukru moučka
 3 lžíce oleje
 2 lžičky prášku do pečiva
 2 lžičky perníkového koření
 1 hrnek mléka
 1 vejce
 1/2 oříškové Milky 

 Jak se to splácá:
 Mouku, cukr, olej, prášek do pečiva, perníkové koření, mléko a vejce smícháme. Jako poslední přidáme  oříškovou Milku, kterou si předem nakrájíte na malé kostičky. Plech si vymažete Herou a vysypete polohrubou moukou. Těsto nakonec nalijete na plech a dáte péct na 175°C přibližně 30 minut. V mé troubě to stačilo, vy si to pro jistotu překontrolujte suchou špejlí :-). Těsto je spíš muffinové než bábovkové, takže ho klidně můžete nalít i do běžné muffinové formy. Ale uznejte sami, že tahle dokonalá forma na mini bábovičky, dodá těm malým buchtičkám roztomilý styl :-).


  Dnes s nimi vyrážím na výlet do přírody a budu mít pánskou společnost. A jelikož beru ve většině případech mužský názor (teda pouze v kuchyni) zcela vážně, jsem zvědavá jaké padne hodnocení :-). Ženy držte mi palce, pánové držte palce mému průvodci, aby to přežil. Užívejte zbytek víkendu a ať vyrazíte do nového týdne na sladké vlně.


Ema K.

Žádné komentáře:

Okomentovat